Monitorizare IT

Indiferent de proiectul pe care vreti sa il derulati, serviciul de monitorizare IT implementat de echipa ONS are drept obiective evaluarea permanenta a procesului de de dezvoltare si optimizare a sistemelor IT utilizate. Fie ca ati dezvoltat afacerea in mediul online, fie ca nu, serviciul de monitorizare IT este necesar. Serviciul de monitorizare IT ar trebui sa devina pentru toti detinatorii de afaceri un serviciu indispensabil si nu o optiune, avand in vedere mediul concurential de pe piata.

Implicand utilizarea unui serviciu specializat (ex. nagios) ce ruleaza pe serverele noastre suntem constant informati si avertizati de orice schimbare ce intervene in cadrul serverelor si retelei IT a companiei Dvs. Totodata, printr-o simpla alerta SMS sau prin e-mail va fi adusa si in atentia Dvs. problema pe care am intampinat-o. Solutia de monitorizare IT oferita de ONS presupune accesul nostru la echipamentele hardware pe care le utilizati, garantand securitatea si siguranta datelor potrivit clauzelor contractului de confidentialitate partener-client.

Prin serviciul de monitorizare IT evaluam starea infrastructurii IT inainte de inceperea unui proiect, in timpul desfasurarii, dar si la finalul acestuia pentru a putea masura gradul de suport al echipamentelor folosite. Prin monitorizare IT vom putea obtine rezultate concludente legate de riscuri si amenintari IT, oportunitati de dezvoltare a infrastructurii IT, etc.

Alegand serviciul de monitorizare IT periodic va veti diminua cosuturile in conditiile in care calculatoarele/laptopurile/serverele si retelele sunt predispuse la defectiuni si astfel va fi evitata situatia nedorita a unui blocaj tehnic al sistemelor de calcul. Pe langa situatia nedorita de care am amintit mai sus, vorbim si de pierderile financiare pe care le veti suferi in cazul nerepararii sau nedepistarii la timp a problemelor si amenintarilor existente

Printre avantajele serviciului se monitorizare IT amintim:

  • Controlul automat al procesului tehnologic in scopul eficientizarii;
  • Gestionarea eficienta a starii echipamentului chiar si de la distanta;
  • Aflarea in timp real a stadiului tehnic al infrastructurii IT;
  • Aflarea unor posibilitati de a dezvolta si a face mai performanta reteaua IT;
  • Oferirea periodica de rapoarte tehinice de functionare;
  • Evitarea defectiunilor IT nedorite.