Suport Tehnic (Helpdesk)

Oferim suport tehnic (helpdesk) de calitate menit sa imbunatateasca infrastructura IT, luand in considerare  faptul ca  timpul si productivitatea sunt factori critici ai succesului oricarei afaceri. Principalul scop este sa oferim acel  suport tehnic care produce schimbari  si aduce rezultate, suport tehnic de care orice firma ar trebui sa beneficieze, suport tehnic care sa fie un facilitator al atingerii obiectivelor  de business prin noi tehnologii.

Alegerea serviciului pe care il oferim se adreseaza firmelor care doresc sa externalizeze departamentul IT si acelor firme care stiu cat de important e sa imbunatateasca performantele organizationale prin managementul performant din domeniul IT.

Experienta care ne recomanda pentru suport tehnic (helpdesk) este sustinuta de mai multe parteneriate si colaborari de succes  obtinute de-a lungul timpului, incepand cu servicii pentru firme mici si continuand cu servicii pentru firme mari.

Tinta noastra este sa creem parteneriate pe termen lung prin combinarea unui suport tehnic de calitate cu strategii de dezvoltare a departamentului IT.

Indiferent de problemele pe care le intampinati ONS va asigura de suport tehnic (helpdesk)  fara intarzieri sau raspunsuri care sa nemultumeasca.

Ce intelege ONS prin suport tehnic (helpdesk) ?

  • Asigurarea unei comunicari eficiente si prompte, asigurand raspuns oricarei intrebari tehnice;
  • Rezolvarea problemelor tehnice ale utilizatorilor oferind atat asistenta online, dar si la sediul clientului;
  • Instruirea utilizatorului in vederea folosirii corecte a echipamentelor IT;
  • Instruirea utilizatorului in vederea folosirii corecte a programelor software.